Обговорюємо питання соціального супроводу учнів окремих категорій

4444

16 березня 2021 року на базі навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області проведено онлайн-школу авторських ініціатив для соціальних педагогів та осіб, відповідальних за соціальний супровід дітей незахищених категорій в закладі освіти,з проблеми «Соціально-правові аспекти діяльності соціального педагога з дітьми незахищених категорій в закладі освіти».

У ході заходу представники закладів професійної (професійно-технічної) освіти мали змогу поглибити знання нормативно-правових актів із заявленої проблеми, розширити понятійний апарат та виробити оптимальні підходи до соціального патронажу означеної категорії учнів.

Окрім того, було зроблено акцент на вимогах до ведення особових справ дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Важливим моментом для учасників школи була можливість познайомитися з досвідом роботи соціального педагога ДЗП(ПТ)О «Центральноукраїнський професійний будівельний ліцей» Гаврилової Г.А. щодо окремих аспектів соціального супроводу учнів незахищених категорій. Серед них: оформлення пенсії та соціальної допомоги у разі втрати годувальника; житлові права дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа; пільги, встановлені законодавством, для окремих категорій учнів (з малозабезпечених сімей; з інвалідністю; учнів, батьки яких є учасниками АТО (ООС)).

У ході роботи учасники переконалися, що ефективність діяльності з питань соціального патронажу учнів вищеозначеної категорії залежить від професійної компетентності соціального педагога, а також від тісної налагодженої співпраці з органами і службами, які здійснюють соціальний захист статусних учнів.

 

4444