Технологія створення вебквестів у роботі бібліотечних працівників та вихователів гуртожитків ЗПТО

1

Перед сучасною освітою стоїть завдання пошуку нових видів і форм організації освітньої діяльності, яка має розвивати самостійне критичне і творче мислення. Одне з можливих рішень даної проблеми - це технологія вебквест.Саме цьому питанню було присвячене засідання школи авторських ініціатив, проведене10 березня 2021 року. Захід був організований навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області та  проведений на платформі Zoom.  Проблема заходу була розкрита на основі досвіду роботи ДНЗ «Олександрійський професійний ліцей», який презентували заступник директора з виховної роботи  Кобелєва В. В.  та бібліотечні працівники Молотюженко В. В. і  Чабан О. Г.

У ході роботи було розглянуто теоретичні основи (історія створення, класифікація, види, структура, форми, переваги, недоліки, етапи роботи та платформи для створення) та технологія створення вебквестів.  

Оформлення завдань відбувалось із застосуванням платформи LearningApps.org., яка дає величезний вибір форм і способів їх створення.

Окрім того, учасникам як домащнє завдання запропоновано пройти вебквест «У пошуках втрачених рецептів» та закріпити отримані знання - створити власний вебквест.

1

 2

 3

 4