Творча майстерня викладача: актуально, інноваційно, значуще

1

9 лютого 2021 року педагогічні працівники закладів профтехосвіти Кіровоградської області мали змогу відвідати творчу майстерню Нижборської Наталії Анатоліївни - викладача математики Кропивницького вищого професійного училища, фіналістки Всеукраїнського конкурсу для вчительської спільноти «Кращий гендерночутливий STEM-урок онлайн 2020».

Захід відбувся в онлайн-форматі за ініціативи навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти Кіровоградської області.

Метою заходу було стимулювати професійну творчість освітян області, які хочуть опановувати і ефективно впроваджувати інноваційні технології в педагогічну практику та сприяти  професійному розвитку педагогів у єдиному науково-методичному просторі ПТО.

Проблема ефективності використання ІТ-контенту на уроках математики, яку розкрила викладач, на сьогодні є дуже актуальною у зв’язку з дистанційним навчанням учнів.

Через презентацію гендерночутливого STEM-уроку з використанням методів онлайн-навчання, інтерактивного навчання, завдань професійного спрямування, елементів STEM спікерка навчила слухачів працювати у співпраці, мислити критично, розвивати культуру електронного спілкування, аналізувати, порівнювати та робити висновки. Гра «Математичні відповідності», практичний STEM-дослід, приклади гармонічних коливань, дослідницьке коло «2+2», віртуальна екскурсія і навіть музика – це ще не весь перелік інноваційних методів, які були застосовані на уроці.

Даний урок розміщений на форумі дистанційного навчання Кропивницького вищого професійного училища, а проводився на платформі Zoom. Також викладачвикористовувала девайси, які мають доступ до мережі Інтернет, інтерактивну презентацію онлайн-уроку, онлайн-осцилограф http://rc-aviation.ru/mtech/komp/1931-osciloscope, сервіс для тестування учнів Classtime, сервіси «Освітній проект «На урок», «Освітній проект «Всеосвіта» тощо.

Підтвердженням ефективності творчої майстерні стало усвідомлення можливості використовувати напрацювання Нижборської Н.А. викладачами  інших закладів,  що є свідченням їх актуальності, інноваційності та практичної значущості.

1

2

3

4