Відпрацьовуємо випадки з професійної практики фахівців психологічної служби

12Практичні психологи та соціальні педагоги закладів освіти знаходяться у постійних взаємостосунках з учнями, допомагаючи їм віднайти оптимальні шляхи вирішення проблемних ситуацій. Через фахівців проходить безліч клієнтських історій, пов’язаних з неприємними емоціями, станами. Робота цих працівників одна з тих, де на спеціалістові лежить величезний тягар відповідальності.

Яким би досвіченим не був фахівець психологічної служби, якими б методами не користувався, кожен його клієнт унікальний і підхід до роботи також унікальний. Враховуючи те, що практичні психологи та соціальні педагоги, в переважній більшості, працюють з конфіденційною інформацією, вони не можуть виплеснути власні емоції й отримати пораду від сусіда по кабінету. Важливо бути почутими в безпечному колі колег, де є можливість зустрітися з різними точками зору стосовно практики роботи.

Тож з метою підтримки професійного рівня, попередження вигорання, обміну досвідом 28 січня 2021 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області для практичних психологів та соціальних педагогів організовано і проведено засідання супервізійної (інтервізійної) групи в онлайн-режимі.

В ході засідання було розглянуто структуру інтервізійної сесії та розроблено правила роботи в ній.

Під час зустрічі був детально проаналізований складний випадок із практики роботи соціального педагога з клієнтом та отримано зворотній зв'язок від колег.

По завершенні засідання учасники дійшли висновку, що інтервізія – це один із ефективних інструментів для саморозвитку, профілактики вигорання, підтримки фахівця.

12