Впровадження дієвих освітніх інструментів у роботу закладів П(ПТ)О Кіровоградської області

1111111

Пізнавальним і цікавим було поглиблення знань викладачів географії, хімії і біології щодо використання дієвих освітніх інструментів у ЗП(ПТ)О під час вебінару 5 листопада 2020 року, організованого НМК ПТО у Кіровоградській області.

Захід розпочався з вітального слова керівництва Центральноукраїнського вищого професійного училища імені Миколи Федоровського, в ході якого учасників ознайомили з педагогічними досягненнями викладачів географії, хімії і біології означеного закладу.

У формі педагогічного діалогу були розкриті теоретичні аспекти заявленої проблеми та акцентувалась увага на тому, що STEM-освіта є джерелом інноваційної діяльності педагогічного працівника.

Під час майстер-класу Мамзенко Н.О., викладачагеографії і біології ЦВПУ ім. М. Федоровського, педагоги дізналися про доцільність та особливості використання елементів STEM-освіти та актуальність застосування On-line сервісів і мобільних додатків у освітньому процесі. Особливо учасників зацікавили продемонстровані педагогом інтерактивні вправи за допомогою інтернет-сервісу LearningApps.org та сервісів Google.

Виступ Коноваленко Ж.В., викладача хімії і біології ЦВПУ ім. М. Федоровського, розкрив застосування завдань професійного спрямування при підготовці майбутнього робітника з використанням сучасних освітніх сервісів (Ptable, Wizer.Me, Padlet, Plickers, тощо).

Разом з цим, у ході вебінару учасники поділились досвідом роботи з даної проблеми. Викладачі Іщенко О. В. (Регіональний центр професійної освіти ім. О.С.Єгорова) та Сільвейструк Н.А. (Кропивницьке вище професійне училище) розповіли про особливості використання сучасних інтерактивних освітніх інструментів при вивченні хімії (Scrumblr, Kahoot,
Padlet, Online test pad, Quizizz, Phet, Google Forms).

Детально описала і продемонструвала використання редактора Word.pro та ресурсу Learnis під час викладання географії викладач Стариченко В.М. (ДЗ П(ПТ)О «Кропивницький професійний ліцей сфери послуг і торгівлі»).

Отже, педагоги області підвищити професійну компетентність з вищезазначеного питання та створили список дієвих освітніх інструментів.

1111111

 5

9

12

14

15

17