Як організувати роботу з підлітками «групи ризику» для досягнення суттєвого результату?

6

У наш час усе частіше на слуху такі поняття як «соціально дезадаптовані», «важковиховувані», «учні групи ризику», «учні, які потребують особливої уваги», «педагогічно занедбані», «схильні до правопорушень», «з делінквентною поведінкою». Як правило, їх пов’язують з кризовим підлітковим віком.

30 вересня 2020 року НМК ПТО у Кіровоградській області проведено Всеукраїнський вебінар «Сучасні техніки для роботи з учнями «групи ризику»: «швидка допомога», у якому взяли участь практичні психологи, соціальні педагоги та інші категорії педагогічних працівників закладів П(ПТ)О Кіровоградської, Запорізької, Київської, Донецької, Луганської, Дніпропетровської, Миколаївської, Хмельницької та Житомирської областей.

Виступаючими були висвітлені різноманітні напрямки діяльності та дієві техніки роботи з учнями вищеозначеної категорії, зокрема: застосування проективних та арттерапевтичних технік, методи роботи з профілактики та корекції суїцидальної поведінки учнівської молоді, організація співпраці закладів з громадськими організаціями та продемонстровано можливості сенсорної кімнати як ефективного інструментарію у роботі з агресивністю підлітків.

Заслуговують на увагу виступи практичних психологів Регіонального центру професійної освіти ім. О. С. Єгорова Павловської А. Є. та ДНЗ «Благовіщенський професійний ліцей» Юрченко Н. М., які презентували особливості проведення соціально-психологічного театру та терапевтичної казки як інноваційних форм роботи з підлітками «групи ризику».

6

16

18

23

26

29