Традиції чи інновації?
- Створено: Вівторок, 10 березня 2020, 07:23
Невід’ємною умовою результативного уроку є використання методів навчання, які урізноманітнюють роботу педагогічного працівника, роблять освітній процес цікавим, продуктивним, вмотивованим. А питання оптимального поєднання традиційних методів та інноваційних завжди є актуальним при підготовці до уроку викладачами та майстрами виробничого навчання.
Тому темою засідання секції педагогічних працівників професій загальних для всіх видів економічної діяльності, яке проходило 5 березня на базі Кропивницького вищого професійного училища, була обрана проблема «Удосконалення уроку шляхом поєднання традиційних та інноваційних методів навчання».
На початку заходу психологом училища Окунєвою А. Ю. була проведена психологічна вправа, яка налаштувала учасників заходу на позитивну співпрацю та гарний настрій. А педагогічний діалог та обговорення, організовані методистами НМК ПТО у Кіровоградській області, допомогли педагогічним працівникам систематизувати знання про традиційні та інноваційні методи роботи.
Практичний блок заходу складався з відвідування уроків з предметів «Бухгалтерський облік» (викладач Алєксєєнко О. І.) та «Операційні системи та їх обслуговування» (викладач Агішева А. В.). Окрім цього гостям засідання продемонстровані майстер-клас «Створення коміксів за допомогою онлайн сервісу storyboardthat», який провела Агішева А.В. і практична лабораторія «Візуалізація навчального контенту засобами сервісу Genial.ly» (викладая Божор Д. Ю.). Даний досвід роботи засвідчив високий рівень педагогічної майстерності викладачів КВПУ та їх творчий підхід у пошуках нових методик.
Дебрифінг на завершенні заходу продемонстрував, що організація та проведення уроків, як теоретичного так і виробничого навчання, не можливі без поєднання традиційних та інноваційних методів навчання, що в свою чергу залежать від складності навчального матеріалу, характеристик груп учнів, наявності сучасної комп’ютерної техніки тощо.