Традиції чи інновації?

1 0503Невід’ємною умовою результативного уроку є використання методів навчання, які урізноманітнюють роботу педагогічного працівника, роблять освітній процес цікавим, продуктивним, вмотивованим. А питання оптимального поєднання традиційних методів та інноваційних завжди є актуальним при підготовці до уроку викладачами та майстрами виробничого навчання.

Тому темою засідання секції педагогічних працівників професій загальних для всіх видів економічної діяльності, яке проходило 5 березня на базі Кропивницького вищого професійного училища, була обрана проблема «Удосконалення уроку шляхом поєднання традиційних та інноваційних методів навчання».

 

2 0503На початку заходу психологом училища Окунєвою А. Ю. була проведена психологічна вправа, яка налаштувала учасників заходу на позитивну співпрацю та гарний настрій. А педагогічний діалог та обговорення, організовані методистами НМК ПТО у Кіровоградській області, допомогли педагогічним працівникам систематизувати знання про традиційні та інноваційні методи роботи.

Практичний блок заходу складався з відвідування уроків з предметів  «Бухгалтерський облік» (викладач  Алєксєєнко О. І.) та «Операційні системи та їх обслуговування» (викладач  Агішева А. В.). Окрім цього гостям засідання продемонстровані майстер-клас «Створення коміксів за допомогою онлайн сервісу storyboardthat», який провела Агішева А.В. і практична лабораторія «Візуалізація навчального контенту засобами сервісу Genial.ly» (викладая Божор Д. Ю.). Даний досвід роботи засвідчив високий рівень педагогічної майстерності викладачів КВПУ та їх творчий підхід у пошуках нових методик.3 0503

Дебрифінг на завершенні заходу продемонстрував, що організація та проведення уроків, як теоретичного так і виробничого навчання, не можливі без поєднання традиційних та інноваційних методів навчання, що в свою чергу залежать від складності навчального матеріалу, характеристик груп учнів, наявності сучасної комп’ютерної техніки тощо.