Про тренінги профорієнтаційного спрямування

1Формування загальної готовності старшокласників до професійного самовизначення, активізація проблеми вибору професії, популяризація актуальних професій на місцевому ринку праці стали поштовхом для навчання педагогічних працівників під час семінару-тренінгу «Формула успіху», організованого 27 лютого 2020 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області.

2

Під час проведення тренінгу методистки навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти Наталія Дубілевська та Наталія Мандрегеля, за допомогою інтерактивних вправ та технік «Професії най-най…», «Вгадай професію», «Гра в лотерею», «Чорний ящик», «Рейтинг помилок» спільно з учасниками тренінгу визначили основні складові формули вибору професії, підвищили рівень поінформованості щодо різноманіття напрямів трудової діяльності, розкрили наслідки випадкового, необдуманого вибору професії, націлили на необхідності активних дій у цьому напрямку.

Вибір майбутньої професії – це серйозний крок, який випускники роблять самостійно та з використанням різноманітних джерел. Проведення подібних активних форм роботи допоможе учням більш свідомо визначитись із своїм професійним майбутнім.

3