Педагогічний олімп: «Творчий портрет педагога»
- Створено: П'ятниця, 14 лютого 2020, 11:41
Традиційно, наприкінці атестаційного періоду, в закладах П(ПТ)О проходять творчі звіти педагогічних працівників, які атестуються в поточному навчальному році.
Навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області у 2020 році започатковано проведення творчих звітів педагогічних працівників, які атестуються атестаційною комісією ІІІ рівня.
Саме 12 лютого 2020 року під час проведення онлайн заходу «Педагогічний олімп: Творчий портрет педагога» викладачі професійно-теоретичної підготовки та майстри виробничого навчання закладів П(ПТ)О області, які атестуються на підтвердження, або присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічних звань «старший викладач», «майстер виробничого навчання ІІ категорії», «майстер виробничого навчання І категорії» мали можливість презентували свої досягнення та здобутки за міжатестаційний період.
Під час заходу викладачі професійно-теоретичної підготовки Черновол Н.М. (ДНЗ «Знам'янський професійний ліцей»), Алєксєєнко О.І. (Кропивницьке вище професійне училище), Яценко О.В. (ДНЗ «Олександрійський професійний ліцей»), Петренко М.М. (ПТУ № 38 смт Голованівськ), Сажієнко Т.В. (ДНЗ «Професійно-технічне училище № 40 м. Новоукраїнка»), Циганенко В.О. (Піщанобрідський професійний ліцей) та майстри виробничого навчання Дворова Т.О. (Центральноукраїнський професійний будівельний ліцей), Павліченко Н.Ю. (Кропивницьке вище професійне училище), Воробйова Л.Г., Полтавець Т.А. (ДНЗ «Олександрійський професійний ліцей»), Роздайбіда В.П. (ПТУ № 16 м. Мала Виска), Калюжна Л.М. (ДЗП(ПТ)О «Кропивницький професійний ліцей сфери послуг і торгівлі»), Слободяник Н.В. (ПТУ № 32 м. Бобринець) представляли власний досвід роботи, цікаві педагогічні та методичні знахідки, які розкривають творчість педагога, науково-дослідницьку роботу, власні доробки, інновації у роботі, охоче ділилися своїми планами на майбутнє.
Означений захід дав можливість об’єктивно оцінити діяльність означених педагогічних працівників, а також сприяв пропагуванню їх педагогічних та методичних досягнень.